hastaneden hastaneye değişiyor ve herkesin gebeliği başka o yüzden kimyasalmış dış gebelikmiş bunlarla kafanı yorma stres yapar korkarsan bebeğine zarar verirsin için rahat olsun Allaha dua et sana sığınırım sağlıkla bebeğimi kucağıma almak nasip olsun diye Allah herkesin yardımcısı olsun bende riskli gebeyim ama pozitif olmaya calısıyorum o yüzden korkma 🌸