Cemre55 bende bugün 43 günlük hamileyim . Geçen hafta perşembe saat : 17:30 gibi kan verdim 1405 çıktı kese ye bakıldı nokta gibi anlamsız bişey demişti doktor , cumartesi günü saat 11:30 gibi tekrar kan verdim yani 2 gün geçtikten sonra 2510 çıktı yani bu gibi durumlar da saatler bile çok önemli o yüzden saati yazarak söylüyorum bu 2. Gebeliğim bu ara da . Tekrar keseye bakıldığın da haftasıyla uyumlu 1 hafta sonra gel kalp atışını dinleyelim dedi doktor . Tekrar kan istemedi . Kese 3.000 değer den sonra tamamen oluşur gebelik aslında 3.000 değerden sonra başlıyor da diyebiliriz , siz 1 hafta ara vererek kan vermişsiniz 2 gün de 1 vermeniz gerekiyordu 1 haftaya nazaran değerinizin düşük olduğunu söyleyebilirim.