Sedef_rengi Rumeys4 nasılsın canım ameliyat oldun mu Allah yardımcın olsun moralini yüksek tut benim ablam da 19.haftada 8 mm kısalıkla ve hunileşmeyle acil serklaj oldu hep yatarak 36+1 oldu bu sabah suyu geldi akşam üstü sezaryene alınacak Allah’ın izniyle
Rumeys4 Sedef_rengi Ameliyat oldum bugün ağrılarım var ama sanırım iyiyim kendime yeni geldim 😔 umarım tutar da sıkıntı yaşamam Ablana da hayırlı olsun canım çok eken olmamış doğum 36 iyi bi hafta inşallah bebekte ablanda iyidirler
Arzu501 Dünden beri uzanıyorum, ayakta kalmamaya çalışıyorum, çok zor gerçekten böyle olmak insan çok sıkılıyor 😒 Allah yardımcımız olsun bide dünya kadar ilaç kullanıyorum midem ağrıyor şimdi
Sedef_rengi Rumeys4 Geçmiş olsun daha da iyi olursun umarım hepimiz normal zamanda afiyetle, sağlıkla, kolaylıkla evlatlarımızı kucağımıza alalım Allah’ın izniyle. Şükür ablamda bebek de iyiler
Arzu501 majamm ben de çalışıyodum, ama 4 ayımda izine çıktım korkuyodum işim çok uzal gidib gelmek zorlanıyordum. Hemde ailemde gitme diye baskı yaptı. İnşallah hayırlısıyla bebişleri kucağmıza alırız.