Yoncaburak canım benim ya yanında kimse yokmu yardım edecek? Bende öyleyim evde işleri kim yapsın peki diye diyodum, annem geldi yardıma sağolsun. Artık sonuna kadar böyle idare edicez. İnşallah yavrularımızı sağ alim alalım kucağımıza Sonra doya doya işimizi yaparız. Sende kimse yokmu yardım edecek? Bence ne olursa olsun yapma, inan erken doğum yapmak varya çok kütü bişey. Yavrunu senden alıyorlar kalıyosub öyle elin yetmiyo kucağına alamıyosun nasıl olucak diye acılar içinde kıvranıyosun. Ben ilkimde yaşadım ve kayb ettim. Çok acı çektim, hemde çok. Allah bidaha yaşatmasın.