Kızlar merhaba dün doktora gittim bebek 12+3 adette göre ama gelişim olarak 13+6 çıktı doktor bana kaçıncı çocuğun olacak dedi 2 dedim diğer cocugumun cinsiyeti sordu erkek dedim hocam inşallah buda kızdır dedim dur acele etme bakalım dedi elini.kolunu gösterdi sonra bacak arasını gösterdi Allah gönlüne göre verdi dedi kalktı ultrasyon başından sizce değişir mi hiç yüzdelik vermedi kesin kızda demedi tek bunu dedi devlet Hastanesi’ne gidyorum