senaacik ben olmadım hiç bişey de olmadı yazanları asla anlayamıyorum sizde bir sorun olmaması kimsede olmayacağı anlamına mı geliyor? sizde olmamış ama bende olmadı diyerek yönlendirdiğiniz bir insanın ne yaşayacağını nereden biliyorsunuz? Doktorların, ebelerin tavsiye ettiği bir şey sonuçta gerekmese neden söylesinler. Doğumda göbek bağını kesmek için metal aletler kullanılıyor Allah korusun bunlarda pas vs varsa olduğunuz aşı hem sizi hem bebeğinizi koruyor. Tetanozun ne kadar ciddi ve ölümcül bi hastalık olduğunu anlatmama gerek yok heralde. Tamam yüksek ihtimalle bir şey olmayacak ama belki olacak riske atmaya değer mi Allah aşkına