Pnr_KMRC1 bizde de var eşimle aramizda bakalım doktor ne der doktorun dediklerine uyuyorum ben zaten bi doktorumu dinlerim kim ne derse desin aldırış etmem ..ama sanki şimdiki gebelikte sıkıntı yok ikinciyi düşünürseniz iğne yaparız demişti diye hatırlıyorum daha haftamız erken olduğu için söylenmemiş olabilir