GizemCengiz MelekMervertlek benim de öyle zaten doktor bi sıkıntı yok dedi ama sonuçta dönmesi ihtimali arttırıyo
Deletedmom6666 GizemCengiz annelik insanı çok pirpirikli yapıyormuş ☺️ 1 saat hareket etmese kalp çarpıntısı başlıyor bende 🤷♀️
Deryadenizka GizemCengiz benim 25 haftalık yeni gittim bende banada ters dönmüş dedi bende tereddütlüyüm açıkçası
ebrarecem Benim aceleci kız 20 haftalıkken baş aşağı döndü ve hep öyle kaldı 🙈 erken doğum gibi bir sıkıntı olur diye düşünüyorsan olmuyor korkma
Firdevsyilmaz GizemCengiz 26+1 haftalık kontrolümde doktor doğum pozisyonunda dedi sorn yok değişmesse normal doğm dedi 😊bi skntm da yok ck şükür
Emira GizemCengiz ayni sey basima geldi bugun doktorum ayni aciklamayi yapti istirahat et ayakta durma dedi ve ilac yazdi ama benimde kafama takildi
GizemCengiz Emira istirahat et falan demiş ama seninki bak benimki her şey normal dedi özellikle sordum gerek yok bişi yapmana dedi
Feyza41eylul GizemCengiz 28 haftada dönüyor kuzum normal 🤗🤦♀️34 haftalik gebeyim makat gelis hala donmedi sezeryan gözüküo😭😰
GizemCengiz Feyza41eylul allah herkesin gönlüne göre versin ya ben de sezeryan istiyorum ama kuzum çoktan dönmüş bile
deletedmom6295 GizemCengiz 30 da benimki de doğum pozisyonundaydı şuan 33 teyiz gayet makata döndü çok erken haftalar olduğu için nihai pozisyonu değil daha bebeğinizin
Tugbakalenci GizemCengiz 20. Haftamda döndü ve bir daha da pozisyon değiştirmedi . Son zamana kadar dönme ihtimalleri yüksekmiş . Bence dönmesi iyi birşey . 31+5 olduk biz o zamandan beri baş aşağı olduğu için hiç mide sorunu yaşamadım 🙏🏻
GizemCengiz Tugbakalenci evet gerçi doktor da bana baş aşağı olması daha iyi seni rahatsız etmez dedi
Neslisss GizemCengiz Ben gecen hafta gittim 25. Haftamdi doktorum kafasi aşağıda normal dogum gozukuyor dedi ama cevremde sorduklarim daha cok kucuk cok döner dediler bilemiyorum
Brlgry GizemCengiz bende az önce itibari ile 29+3 oldum benimki makat geliş duruyor ayakları aşağıda ağrım oluyor çok kasıklarımda bacak aramda dönmesi daha iyi bence
Ozgeegltkn GizemCengiz Benim bebeğim en başından beri baş aşağı ve gittiğim her kontrolde de öyle olduğunu söyledi doktorum 😊
Ayminaa GizemCengiz bugün bamada kafa aşşağoda dedi ama takmadı hiç . Endişelenme özele gidiyorsan bişi bulup mod düşürüyorlar. Ben devlete gidiyorum dişe dokunur bişi olmadıkça söylemiyorlar bile🚶🏻♀️
GizemCengiz Ayminaa özel muayenehaneye gidiyorum ama doktor kötü bir şey demedi ben kuruntu yapıyorum