GizemCengiz Arkadaşlar 29+2 günlük hamileyim. Bugün doktora gittim bebek doğum pozisyonuna dönmüş başı aşağıda. Doktor normal her şey yolunda dedi ama aklıma takıldı erken değil mi? Benim gibi bebeği erkenden dönüp sorun yaşamayan oldu mu?
Muhammedamine GizemCengiz isterse değiştirir şu anda her pozisyonda olabilir suyunun en çok olduğu haftalar yani istediği gbi hareket edebiliyor bi baş geliş durur bi makat bi yan . Canı nasıl istiyorsa 🙋🏻♀️
Deletedmom6666 GizemCengiz benimki de dönük canım 24 haftalıkken döndü doktor sadece kendine biraz dikkat etmeni istiyorum dedi hiç bir sıkıntı olmazmış
GizemCengiz reinamm ya ben burda kadınların yazdıklarını okumuştum hep dönmüyo falan diye kaç haftaya gelmişler erken doğumdan korktum
Beriliko İlk bebekmi bilmiyorum ama benimde 27 haftada gittim dönmüş dedi doktorum erken değilmi dedim hayır 2.bebekler 24 ten sonra dönüyo gayet normal dedi
deletedmom6295 GizemCengiz 30 da benimki de doğum pozisyonundaydı şuan 33 teyiz gayet makata döndü çok erken haftalar olduğu için nihai pozisyonu değil daha bebeğinizin
Seymamurduk GizemCengiz dönmesi normal önemli olan kanala girmiş olması şuan baş geliş durur,haftaya bakmışsın makat geliş durmuş sonra yan dönmüş sürekli pozisyon değiştirir zaten. Ama kanala girdiyse o zaman değişmez ve Doğum yavaş yavaş başlar.
GizemCengiz Seymamurduk aman allah korusun 🙈 ben çok yürüyodum oraya buraya gidiyodum hiç yerimde durmuyordum artık dikkat edeyim bari
Seymamurduk GizemCengiz yürümekte Normal Doğumu çok etkiliyor çok faydası var hem açılmalara hemde kolay Doğuma 😊 sağlıkla gelsin bebeğiniz 🙏
Giizem55 Deletedmom6666 canım benimde 24 . Haftamda döndü Dr daha çok küçük normal değişebilir sıkıntı olmaz dedi ama yine de tedirgin oldum 😒
MelekMervertlek GizemCengiz doğum kanalına erken girmesi sıkıntı olabiliyormuş benimde 28+1de kontrolümde dönmüştü ama doğum kanalına girmemiş dedi doktorum sizinde öyle olabilir
GizemCengiz MelekMervertlek benim de öyle zaten doktor bi sıkıntı yok dedi ama sonuçta dönmesi ihtimali arttırıyo
Hmervekara GizemCengiz canım benimkide 29 haftalıkken dönmüştü 39 hafta olcaz perşembe. hiç sıkıntı yaşamadım sadece aşırı baskı uyguluyordu ama ev işleri olsun yemek olsun hatta 31. Haftada alanyaya tatile bile gittim 😄
GizemCengiz Hmervekara ben şimdi korkudan hiçbir şey yapamam heralde ama bunları duymak rahatlatıyo 🙈