Aysglkpck doktorlar herseye bisey diyor zaten bos ver canim akilvar mantik var doktor kadar biliyorum demiyorum neden bu postu acdiginida sorgulamadim.anne yuregi herseye tedirgin oluyoruz normal ama bu hafta bu kilo normal bence arkadasim bebrgi yakinda 41cihaftada 2.500dogdu nur topu gibi masAllah eltimde 42de 2.800bebrk dogurdu sapa saglam 2aylik annesinin sutunden beslendi tombik olmus simdi)saglik sorunu yoksa uzulmene gerek yok🥰