Cansuu00 Aysglkpck 37+0 da 2980 Gr. Üç haftadır 400 gram falan aldı. Önceki haftalarda gelişimi hep 2 hafta öndeydi. Son zamanlara girdik ve gelişimi iki hafta kadar geriledi.banada kilosu çok az geliyor ama doktorumuz iyi kilosu sağlıklı diyor.
Papatyaaa__ Aysglkpck az mı?çok demek istedin herhalde MaşAllah fıstığa çok yeme 3kilodan sonra zorlaşır doğum bide Dr lar son aylarda ekmek falan yememeyi öneriyor
Aysglkpck Papatyaaa__ ekmek falan yemiyorum hatta ben kilo vermişim 😃 ama ilk kızım dört kiloydu normal dikişsiz doğdu . Bu öyle olmayacak gibi
yanlisanlamaama Aysglkpck az değil hatta ilerde bile denilebilir. Benim de 36.haftada 3200gram 40 haftayı göremicez böyle giderse 🫠
Aysglkpck yanlisanlamaama sizin de bayağı iyi . İri bebek daha çabuk geliyor ama daha güçlü iteliyor kendini .
Yagmure Aysglkpck kız maşallahı var daha ne olsun 😂 Doğuracağın bölümü hesaba katmıyorsun heralde sen 😂
Cansuu00 Aysglkpck 52 cm boyumuz ama suyumuzda bu hafta sınırda. Bir hafta içinde suyu azaldı gelişimi geriledi. Neden diye düşünüyorum sürekli. Beslenmeme de çok dikkat ediyorum
yanlisanlamaama Aysglkpck benim hep iki hafta öndeydi yapı olarak iri ama ben sağlık sorunlarım sebebiyle normal doğuma uygun değilim doktor da 4 kiloyu geçer diye bekletmek istemiyor mecburen sezaryen tarihi alıcaz 🥲 ama tabi bu süreçte kendi gelmek isterse de yapacak bir şey yok 😀