Yaşadığım yerdeki özel hastaneleri düşünerek söylüyorum özele sadece eşimin yanımda olması için para veririm o an yalnız olmamak eşimin desteğini hissetmek için ikinci doğumumu da özelde yapacağım ilkinde girmişti eşim tek güzel yanı oydu devlet hastanesinden farklı olarak