Gzmemk Bende özelde doğum yaptım 8 bin TL di sütüm yoktu bebeği emziremedim mama verilmesi gerekiyordu bir hemsire biz veririz dedi diyeri geliyo biz mama vermiyoruz diyo biri sütünü sagmaya çalış gogsunle oyna diyo diğeri sakın dokunma diyor ,🤣 bir değişik biseylerdi yemekler de dört dörtlük değildi ztn eş konusunda doğuma girermi diye sormadım onada keisn biri girer diğeri girmez derdi.