Saatleriniz ve araliklariniz iyiymiş aslında daha fazla gecirmemeye çalışın kendi uyanacak diye yeter . Soyulması normal , sarılık olursa rengi sarıya dönüyor anlaşılmayacak gibi değil zaten. Emzirme dakikalarına hiç mi hiç takılmayın bazısı 1 saat memede durur bazısı 5 dakika da lök lök emip çekilir . Osman gonulal var YouTube da doktor ay ay anlatıyor bebekleri falan bence onu dinleyin ordan rahatça takip edersiniz sorularınıza da cevap bulursunuz bence .