dilos011 Allah analı babalı büyütsün inşallah canım ilk doğduğu zaman her ağladığında emziriyordum sarılıkta çok az vardı o da çok normalmiş günlük 5 6 bez çişini yapıyorsa yeterli anne sütü aldığı için kakasını biriktirip yapabilir 10 gün kadar da yapmayabilir ilk zamanlar sık emsin 15 gün kadar sonra 1,5 2 saatte bir emzir dedi doktorum