Gebeyim-32 Merhabalar bebek arabasını pusetsiz( ana kucağı ) alıp oto koltuğunu 0-36 alsam rahat edebilir miyim. Puset gerçekten lazım bir şey mi . İlk hamileliğim tecrübelilerden yardım istiyorum.
binnur64 Gebeyim-32 yaz bebeği olacaksa pusetini takarsınız bebek arabasına gezdirirsiniz onunla ama eğer benimki gibi kış bebişi olacaksa hiç gerek yok bence puset kullanmadan büyümüş olacak zaten
ms_annisko Gebeyim-32 puset evin içinde çok iyi oluyor bir de bir yere gittiğinde direkt arabadan ayırıp öyle kullanmak rahat oluyor koltuk üzerinde yatırmaktansa, annemlere sık sık gittiğim için ben öyle kullandım mesela orda bebeği koyacak yer aramadım ama onun dışında dışarda normal bebek arabası kullanılsa da olur dediğim gibi ben evde çok kullanıyorum tak çıkar pratik oluyor bebeği alıp hemen çıkıyorum
_brcu88_ Gebeyim-32 bence almalısın canım puseti kaynananlara annenlere biyerlere gittiğin zaman çok işine yarar ben alacağım benimde ilk gebeliğim❤️çift yönlü kullanımlı bebek arabaları var ondan alcam hatta direk
Neslibt72 Gebeyim-32 bir arkadaşım direk bebek arabasını 0 aylıktan bindirilenden alıp bebeğide koymuş içine 😂ama ben şahsen yapamam galiba. Deneyimim yok ama puset alacağım. Aracınız varsa ya da illa ki hastaneye gidilip gelinecek bir şekilde minicik olacak kucakta nasıl muhafaza edilir bende bilemedim 🤷🏻♀️ bebek arabasına da direk bağlamayı mantıklı bulmuyorum her ne kadar ona göre yapılmış olanlar olsa da özellikle ilk 3 ay bitene kadar nasıl miniklerrrr oy kıyamam alın pusette yaa ikinci elden temiz bakın olmadı sonra sizde satarsınız ben öyle yaptım 😅
Gebeyim-32 binnur64 peki tam yatabilen bir bebek arabası alsam yeni doğanken yatırabilir miyim yeni doğan pedi falan mı almam gerekir
yinehamile Gebeyim-32 ben kızıma Hamilton R1 almıştım, 45 günlük olduğu zaman tam yatar pozisyonda kullanmaya başladık. Ayriyeten uygun fiyatlı bir puset almıştık ama kış bebeği olduğu için puseti hastaneden çıkarken ve bir kaç kez aşılara giderken kullandım. Ama ana kucağı alamadığım için puset benim evde daha çok işime yaramıştı.
Gebeyim-32 ms_annisko benim evden eve gidebileceğim bir ortamım olmayacak ailelerden uzaktayım hep ilk yolculuğu 6 aylığa denk geliyor. Ev için babybjörn reflü yatağı falan düşünüyorum. Aklımdaki şey şu arabaya bindirip indirirken sıkıntı yaşar mıyım bide ilk zamanlar aşıya hastaneye falan götürürken direkt yatar pozisyonda bebeği yatırmak sağlıklı olur mu
Seyma0323 Benim oğlum aralıkta doğdu valla elimiz kolumuz, diğer kısımdan ziyade hep puseti kullaniyoruz, arabadan indirim bebek arabaya takıyoruz. Pusetesiz düşünemem biz çok kullaniyoruz
Gebeyim-32 Seyma0323 yaa öyle mi diyorsunuz. Yeni doğanı evden çıkarıp kucakta arabaya götürmek indir bindir yapmak kolay olmaz dimi . İnanın hiç tecrübem yok hayal bile edemiyorum bebek ne büyüklükte olacak 😂
Harvicell Gebeyim-32 ilk zamanlar oto koltuğu sana zor gelecek ve büyük ihtimal arabada dahil oto koltuğuna koymayacaksın . Çıkatken inerken minnacık bebe çok zor olacak .
ms_annisko Gebeyim-32 yine dediğiniz gibi doktor kontrollerine giderken bence işinize yarar pratik oluyor büyük arabadan ziyade
Seyma0323 Gebeyim-32 canım ben Avrupada doğduğum için bebek kucakta taşımak yasak.. oto koltukta olmak zorunda. Ve bebek sürekli uyuyor olucak rahatca uyusun işte püsetinde 🤭 tercih meselesi ama benim oğlum 6 aylık hâlâ tepe tepe kullaniyoruz
Gebeyim-32 Seyma0323 yok zaten araç içinde oto koltuğuna koyacağım da , evden arabaya giderkenki süreçte kışın bebeği kucakta götürmek elbet ki çantası falan da olacak kolay olmaz sanırım o anlamda sormuştum
Seyma0323 Gebeyim-32 uyuyan cocugu al koy zor olur ya ben mesela evde koyuyordum pusete.. direkt öyle arabaya goturuyordum ya da bebek arabasina
Gebeyim-32 Harvicell evet doğru söylüyorsunuz. Uzak yolculuklarımı hep uçakla yapacağım için pusetli ve kabin boy olan içime sinen bi bebek arabası bulamadım o yüzden pusetsiz olan kabin boyların iyi bi markasını alayım dedim ama yine travel alacağım sanırım 🤷🏻♀️
Gebeyim-32 Neslibt72 inanın fiyatında hiç değilim zaten ama dediğim gibi aynı şehirde gidebilceğim kimsem yok hep uçakla gideceğim o yüzden kabin boy olup pusetli olan bir bebek arabası baktım hiç içime sinen bulamadım o yüzden pusetsiz mi alsam dedim . Ama sanırım travel alıp uçakta bebek arabasını bagaja vericem tek çare bu gibi gözüküyor. Bagaja vermemek için konforsuz bir şey almak istemiyorum
Sere Benim kızım da kış bebeği ve aynı zamanda pandemi bebeğiydi hiç bir yere çıkamıyorduk. Ona rağmen bol bol kullandık. Çünkü kızım çok seviyordu evde bile onda uyurdu gün içinde. Evden çıkarken pusetini hazırlar içine yatırır çıkardık. Birinin evinde yatıracak yer arama derdin yok. Kısacası kısa süreli kullanılan ama çok iş gören bir şey. Almanı tavsiye ederim
Gebeyim-32 Sere evet sanırım pusetin en kullanılan yönü bu bebeği evde hazırlayıp direkt arabaya bağlamak . Kışa denk geleceği için yok battaniyesi cartı curtu derken elim kolum zaten dolu olacak . Napalım uçakta bagaja veririm
Neslibt72 Gebeyim-32 inşallah içinize sinen bir model bulursunuz. Birde mağazalara gidip denemek çok iyi oluyor ben en son o şekilde karar verebildim Kabin boylar mantıklı gözükse de dediğiniz gibi konforu asla yok. Biraz bebeğin büyümesi gerekir diye düşünüyorum kabinden önce. Özellikle dışarıda çok vakit geçiriyosanız ki biz öyleyiz 😅rahat uyuması sürerken sarsılmaması vs önemli gibi duruyo
Sere Gebeyim-32 pişman olmazsın zaten bebek arabasını da bebeğin sevip sevmeyeceği meçhul. Zaruri ihtiyaç diye alıyorsun kimisi nefret ediyor durmuyor içinde benim kızım sağolsun bebek arabasına doğru düzgün binmedi. Yani bazı şeyleri gereksiz sanarak alıyorsun elin ayağın oluyor kimisini de önemli diye en baştan alıp kenara koyuyorsun adam akıllı kullanılmıyor 🤷🏻♀️ sen eşinle konuşup ona göre karar ver boşver :)