tly-elmac ben 37 haftalığım bugün gittim daha 😂 haftaya çatı muayenem var çünkü bide ne olur olmaz doğururum falan. Tek önerim belinizin altına koymak için yanınıza bir şey alın ara ara oturun çünkü bel ağrısı oluyor. Oturarak bacakları bi denedik ama bu zamanlar karın kocaman olduğu için engel oldu 😂