Akgnedda bende 33 den sonra her hafta gelcen dedi önce makat gelisti sonra ayak gelis şuan transvers yani omurga geliş doktorum dönmeye çalışıyor bence umudum var dedi onun için otuzsekize kadar bekleyelim dedi ilk gebelik olduğu için. Sezeryandan korkuyorum ama hangisi hayirliisyla o nasip olsun artık sağlıkla kucağımıza alalım da