canss_96 bende böyleydim canım benimde 7haftalık ama 5den sonra başladı bulantılarım, doktor kalp atışını duyduktan sonra prilam dr verdi bulantımı kesti sabah aç krna 1 tane akşamda yemekten 45dk önce bi tane içiyorum günüm rahat geçiyor diğer türlü sabah uyanmak istemiyordum bulantıyı yaşıycam diye ve bişeylerde yiyemiyordum şuan çok şükür iyiyim 3 gün oldu kullanmaya başlayalı sende bi doktora danış bakalım o en doğrusunu verir zaten 💖