Bsrslr Bende 6+6 olduk kasık da kramplar oluyor bazen sabahları hafif bi bulanti oluyor ama ben biraz endişeliyim 7 ay önce bir bebeğimin kalbi durmuştu bunun için de endişeliyim çok sevinemiyorum bebeğim için biraz stresli bir süreçteyim
Arzu46 Bsrslr bende aynı aynı durumu yaşadım.8hafdalik kalbi yokdu.sukur şimdi 18+3hafdadayuz.insallah iyi olur merak etme ağır fln kaldırma.strese girme.stres mahv ediyo insanı
_mooom Bsrslr aynı şeyleri yaşıyoruz sizi çok iyi anlıyorum 7 ay önce bebeğimin kalbi durdu 2,5 aylıkken şimdi 6+5 iz ama yine aynı şey olmasından çok korkuyorum progestan ve kan sulandırıcı verdi dr bakalım inşallah kucaklarımıza sağlıkla bebeklerimizi almak nasip olsun
Yagmuryaprak Bsrslr merhaba bende aynı şeyleri yaşıyorum 1 sene önce kürtaj oldum şimdi 5+4 ama doktora gitmeye korkuyorum
gulsahklkn busrayldr23 Benimde 6. Haftada başlamıştı mide bulantım 3 ayın sonuna kadar devam etti ama herkeste olacak diye bişey yok olursa da olsun her belirtiyi hoş karşıla onlar için değiyo Allah sabrını veriyo bi şekilde içini her zaman ferah tut 🥰
serensuat busrayldr23 3 hafta 4 günlük sanırım, ovulasyon takibi yaptığım için biliyorum😂 kan vermedim ,adet gecikmesini beklicem, 3 gün kaldı adete, testte 2’side aynı koyulukta çizgi, hcg yükseldi 3-4 gündür takip ediyorum💖
Edirne22 busrayldr23 Benimde 2 gündür faln sabah uyanınca bulantılarım oluyor bende 6 haftalığım şuan bel ağrılarım oluyor çok hafif bir de kasık
Smyye0303 busrayldr23 5+5 arada bir bulantısı oluyr okadar keseyide gördük haftaya salı gününe kalp atışı duycaz insallah 😁
DefneYaprak busrayldr23 benim de 5 haftalık kasık ağrısı ve göğüs hassasiyeti yoğunlukta başka belirti yok 🤗
Arzu46 busrayldr23 herkese farklılık göstermektedir.ben 3ay mide bulantısı cekdim.4ay gecdigimde bitti.ve şu an 18+2gunlugz
Bsrslr Arzu46 insaAllah geçen hafta kontrole gittim kalp atışını da duymadim eşimde bende korkuyoruz ağır kaldirmiyorum bakalım yarın doktora gidecez ne soylecek
Dygu-g-k busrayldr23 bugün 6 haftalık oldu bende kasık ağrısı ve göğüs hassasiyeti var ve aşırı şiş hissediyorum sanki her gün 2-3 kilo alıyormuşum gibi
Zelihaa1409 busrayldr23 Genelde bulanti 6 7 gbi başliyor inşallah olmaz bende sabah bulantısı dışında yok kusmada olmadı daha.11 haftalgz
Aaabbbccc35 Merhaba kızlar.ben de 5+5 deyim.ilk kontrole salı günü gittim kese 5 mm idi.progestan ecopirin proluton ve decavit verdi.decavit haricini kullanmadım az ilaç kullanmak istediğim için.sabah kahverengi lekelenme oldu doktor hemen gel dedi.kese 8 mm olmuş ve embriyoyu da gördü çok şükür.ama hafif kanama var icerde dinlen istirahat et dedi.oturarak çalışıyorum.ya ayakta hareket halinde olacaksın ya da yatacaksın oturmak iyi değil dedi.sanirim işi bırakıcam.baska bi doktorun da fikrini alayım diyorum.siz ne dersiniz
Hdndns12- Aaabbbccc35 tabi başka doktora da git aklında kalmasın benımde 5+4 sadece kaşık ağrım var değerlerimde sorun çıkmadı sadece tsh biraz düşük dedi onun için hap verdi birde folikasit verdi
Basakhilal Aaabbbccc35 verdiği ilaçları neden kullanmadınız? Progestan özellikle düşük önleyici kullanmaniz gerekirdi
KahveliBirAnne busrayldr23 bizde 5+2 bel ağrısı kaşık ağrısı var sadece bulantılar başlarsa 6 an sonra başlayacak tahliler istedj doktor onu ysptirdim 14 tane maşallah
mervemurat16 öncelikle hayırlı olsun sağlıkla gelsin inşallah 😊bende 4 haftalık hamileyim şükür kusma vs yok ama ara ara kasık ağrısı oluyor korkuyorum ve devamlı uyku halindeyim
Eylemsenet mervemurat16 merhaba bende 4 haftalığım sağlıcakla kucağına al inşALLAH 😍 açık kahve lekelenmelerin oluyor mu ara ara acaba?