Sagliklagelkucugum Elis-im 31.haftadayım ben kaçta yatarsam yatayım 5te uyanıyorum. Ama kafayı takma bence bebek de uyancak ya geceleri ona alıştırma yapıyormuşsun yani vücut kendisini ona hazırlıyormuş o yüzden uyku düzensizliği oluyomuş diye okudum bir yerlerde