Miracaslan hsizyl çiğ fındık çiğ badem ye 7 aylığım hala mide bulantısı ancak bunlar kesiyor mutlaka tavsiye ederim
MeMu Bizde 14+2 olduk ama ne prilam ne başka birşey fayda etmedi bana, hala midem bulanıyor. Su içemiyorum, yemek yersem çıkartıyorum. :( , çok zor allah hepimizin yardımcısı olsun kızlar.
Canan_korkmaz123 hsizyl Ben ikinci hamileliğim ikisinden ne kusma ne de migde bulantısı çektim ama leblebi iyi geliyormuş kulanan arkadaşlarım var deneyebilirsin
Mervee_gezici @hsizyl malesef bu bulantıları geçiren hiç birşey yok 5. Haftada başladı şimdi 16+2 tim 2 3 gündür biraz rahatladım prilamı deneyebilirsin bir de çok bulantın olursa limon koklamanı tavsiye ederim ama kalıcı bir çözüm maalesef yok
Annemm1213 mervenurbzkrt valla 16 haftayı bitirmek üzereyim hala sabahları kusuyorum prilam Dr yi sabah 6 da kalkıp hususi alarm kurup kalkıp içiyorum uyuyorum ki sabah uyandığımda kahvaltı edebileym ve kusmyım 11 gibi kahvaltı yapıyorum kusmuyorum ama içmezsem vay halime
Bbuusra Bsrblr ben 2 haftadır kullanıyorum. Kullandığım halde aşırı kusma ve bulantım bulantım var. İşe yaramadı maalesef. Kokular çok büyük sıkıntı.
Hazal-karatepe hsizyl ben bulantıda cok zorlandım hatta 6 kilo verdim herkes herşeyi söyledi hep denedim ama asla kesmedi hele sabah çubuk kreker herkese iyi gelmiş bir bana gelmedi onu bile istifra ediyordum sonra yoğurda salatalık doğradım öyle bir rahatlattı ki ya yoğurda doğruyorum ya da salatalık tek yiyorum cok iyi geliyor 🧚🏻♀️
Srpengin hsizyl 3.gebeliğim ve ilk ikisinde olduğu gibi bundada mide bulantı yüzünden hayatla bağım koptu. İkinci gebeliğimde tanıştığım Prilam DR resmen hayatımı kurtarmıştı. Bundada kullanıyorum. Şiddetle tavsiye ederim. Mutlaka doktorunuza danışıp reçetenize ekletmenizi tavsiye ederim💜
Hlmkse Benimde 17+4 14 den sonra azalmaya baslamisti ama gene çoğaldı bir sebebi olabilir mi anormal olan?
Mylove1998 Sevilanne_2001 ilk trimester sonunda azalır benim sadece kafa dönmem oluyodu arada dışında bişey çok olmuyodu o şimdide var 2 trimesterin sonuna gelcem
Asli_bora Cerkes6019 çocuklar için olanı da var yetişkinler için olanı da var seyahatlerde uçak vapur araba yolculuğunda vs kullanılıyor hamileler için de yazıyor üzerinde fiyati biraz artmış internetten çektim resmini atım sana
Beyazeller hsizyl Kelin merhemi olsa kendi başına sürermiş . 34. Haftamdayım hala midem bulanıyor ve kusuyorum . Bazen diyorum hamile değilken ne rahatmışım 🤭
Esrahmet hsizyl 34 haftadan slm olsun hala mide bulantım var ..🥺 doktor gecmeyenlerin geçmiyor demişti ilk dogimda da şimdi de devam ediyo maalesef😳