Arkadaşlar maalesef bende çok muzdaribim gece yatmadan 2 tane prilam dr içiyorum. Sabah kahvaltım genelde kaşarlı tost oluyor bastırıyor. Ama size güzel öneriler verebilirim beni çok rahatlattı bunlar . Salatalık, erik, muz , sakız , sade soda. Ayrıca karnınız her zaman tok olmalı biraz bile acıkınca mide bulantısı oluyor maalesef az az ve sık sık yemek lazım. Kusmak istediğinizde mutlaka öncesinde bir bardak su için ben unuttuğum zaman kusarken acı çekiyorum kusmadan önce su içtiğimde bir anda gidiyor ve rahatlıyorum. Allah hepimizin yardımcısı olsun sağlıkla bebişlerimizi kucağımıza alalım ❤️