Merhabalar biz 6+3 olduk. Tüp bebek tedavisi ile 2. Denemede oldu çok şükür. Ben çiğköfteye bayılırım şimdi de canım çok istiyor dışarıdan etsiz olan yerlerden yesem bir sorun olur mu? Komagene etsiz yapıyor diye biliyorum. Doktorum özellikle uyardı çiğ hayvansal ürünler yemeyeceksin diye ama aklımda çiğköfte çıkmıyor , sizin canınız çektiğinde ne yaptınız yediniz mi????