RuyaKuzey2534 Busrabbygt 38 haftalık doğdu çok şükür iyi 2 yaşında oğlum 😌 şimdi kızıma hamileyim 37+3 günlük pazartesi günü gideceğim nasip olursa o zaman ikinci alt muanem olacak
1998_03 RuyaKuzey2534 benimde nst de 5 dakikada bir düzenli sancim cıktı çatı muayeneside yapıldı ama henüz bisey yok
gozkarag Busrabbygt valla bana 33. Haftada yaptı ilk çatı muayenesini. 2 hafta sonra tekrar gidicem 30 haziran için gün aldım ztn doktor gelişimi tamam istediği zaman gelsin artık dedi 😂
Mslme_0krkmz Busrabbygt valla ben olalı 5 gün oldu şuan gelen giden yok bakalım etki edecek mi bende😄
Zeyas Busrabbygt Bende oldum ama çok kolay oldu acımadı öyle de uyarılmadım bir hafta geçti belirti yok maalesef 😄
Monarosa06 39+4 minyonum çatı muayenesi olmadım fiziğim uygun mu bilmiyorum boşuna suni de almak istemiyorum belki catim dar yapılmayacak son dk belli olcak stresss yaaaa 🥺Busrabbygt