Nilay_09 Kızlar cuma günü 38 hft oluyoruz bi kaç gündür aşırı kasılıyor bebek ara ara sancı geliyor kasıktan sizde durumlar nasıl? Kasılma doğumun habercisimi sizce? 🤔 Allah hayırlı doğumlar versin kızlar hepimize kim için kimin duası kabul olur bilinmez dua edelim birbirimiz için..
Aksa_korkmaz Nilay_09 36+2’yiz benimde kasılmalarım fazlalıştı bu hafta ebemiz kanala girmeye çalışıyor demişti. Bir de rahim doğuma hazırlandığı için de olur demişlerdi
Hayalvemasal00 Nilay_09 benimde gobek deliğimden bisey bosaldi sanki cok acidi bi an. 36 haftaligim. Karnim surekli kasiliyor belim agriyor. Vajinama igne batiyor sanki afedersiniz. Sizde durum nedir
Semihaarslan Nilay_09 merhaba bende cuma günü 39 haftalık olucam kısmet olursa yaklaşık 1 aydır kasılma ve bacaklarımda ağrı var son 5 gündürde iyice sıklaşti doktorum normal diyor 2 cm açılma var inşallah son 27 kasimda doğum olacak Allah bilir tabiki
Nilay_09 Aksa_korkmaz bizimkide kanala girdi kasıklarıma acayip bi baskı var Allahım hayırlı doğumlar versin canım hepimize
Nkoca Bende 36+1haftalık hamileyim kasılma bendede oluyor bebek biryere toplanıyor bir iki dakika öyle kalıyor sonra kendini düzeltiyor.Bebeklerinizin kilosu nedir bugün doktor bana 2744gr dedi az mi bilemedim bide erken doğma ihtimali var herkes emmede zorlanır diyor kafam karıştı 😞
Nilay_09 Nkoca bence iyi kilosu 3 kg fazla doğacağı belli kiloya takılmayın sağlıklı Rabbim doğumlar versin canım
Nilay_09 Nkoca emmede neden zorlansın ki? 🤔 Canım benim bu ikinci gebeliğim ilkinde 42+4 hft doğum yaptım suni sancı ile ve bebeğim 2.750 gr doğdu gayette iyi emdi yani herkesin her söylediğine kulak asma boşver içini ferah tut iyi düşün iyi olsun 🤗
goncacan Nkoca bebek kendini bi yere toplamiyor canim bebek ayni yumus yumus duruyor rahmin kasılıp gevsiyor.
Nkoca Nilay_09 ayyy içime su serptin sağolasın.ne bileyim her kafadan bir ses çıkıyor yok küçük olduğu için emmede zorluk yaşar vs.
Nilay_09 Nkoca Yasemen Merak etme benimde aynısı oldu sordum doktora çünkü yeri daraldı canım eskisi gibi çok hareketli olmasını bekleme dedi doktor bana. Yine hareketli ama eskisi gibi değil 😉 normal yani
Yasemen Bende 36+3 zorlanıyorum artık çok çabuk yoruluyorum ayakta çok kalıp hareket edince bel ağrısından durulmuyor bir şey sorucam size hareketlerinde azalma oldu baya neden olabilir sizce endişeleniyorum çok
goncacan Yasemen yeri daraldığı için cok hareket edemiyor ve günün yüzde 70ini uyuyarak geçiriyor canım.
Berfin002 Yasemen Ben 36 +4yada 5 teyken bu uygulamada bebrk bölümünde yazıyordu korkulacak bişey yokmuş sende görürsün zaten bugün yarın
Berfin002 Yasemen Inanın az önce hiç hareket yoktu youtubeden mozart açıp dinlettim anında hareket etti çok güzel yaa eşimle bi güldükki sorma😂
Hacer7 Kızlar ben 37 +5 günlük hamileyim bugün bebeğimin hareketleri kuvvetli degil normalde canım yanardı o oynarken ama bugün öyle değildi oynuyor ama şiddeti az 10 dan fazla oynadı baya yani sizde durum nasıl ,,
duygunaydn Hacer7 bu haftalar azalıyo canım biizmkide öyle korkma hiç hareket etmezse gün içinde doktoruna danış yoks azalma olması nırmal bu haftlarda
Alyaipek5595 Hacer7 aynıyız canım bizde 37+5 artık içerde yerleri daraldığı için rahat hareket edemezmiş bebiş merak etme
Honeybaby Saat 12de 37+5 olucaz bizde. 2 gündür felaket bir çatı ağrım var bacak içlerim vajinam çok ağrıyor. Kasılmalarım düzensiz. Bebeğin hareketleri yavaşladı ama hala çok sert can acıtıyor 🤭 2 gündür koltukta otururken uzanmak istediğimde bacağımı koltuğa zor atıyorum resmen. Yatakta bildiğin kaplumbağa gibiyim. Ben arkamı dönücem dediğimde eşim kahkaha atmaya başlıyor gidince haber ver diyor 😄😄 sizde de var mı böyle ağrı sıkıntı falan?
goncacan Honeybaby benimde bel ağrısı çatı ağrısı sağdan sola dönmede zorluk ve nefes darlığı sorunlarım var
Nilay_09 Honeybaby günümüz aynı sizinle 🤗 merak etme canım bende de durumlar aynı yazdığın gibi bire bir 😉 Rabbim bi avazda kurtarsın 40 hft beklemesin inşallah 🙏
goncacan Hacer7 bende 37 hafta oldum aşırı hareketliydi su an donmeye çalışırken bile zorlanıyor iciniz rahat olsun arada bir durtukluyorm tepki veriyor ama hareket cok yok bizde de 🤗
Honeybaby goncacan altta çok baskı var mı sizinde sanki haftaya doğum olur gibi geliyo. Bütün hamileliğim boyunca çok hareketliydim son günler hareketlerim o kadar kısıtlandı ki wc gitmek duş almak bile zor gelmeye başladı 😔😔