Zekraa19_ K11 bende 2 defa aradım sonradan açtılar konuştum 7 haziranda hastanede dediler sürekli takipli hastasıysanız gel dediyse bakıyor dedi 7 haziranda gidicem bende sabah erken gelin demişti
Binnurr1 Zekraa19_ Bende Sare Hanima gidiyodum medarda değiştirdim bir defa Ömer beye gittim ama ulaşımda zorlandım. Şimdi Selçuk beye gidiyorum Gölcük’te çok memnun kaldım. Hem yakında bana. Devlette de bu sıkıntıymış banada dedi mesela haftaya gelebilirsin son 3haftam falan kaldı ama randevu yok mecbur 16 Sina aldım. Hiç sanmıyorum randevusuz bakmaz devlet.
Zekraa19_ Binnurr1 bende sare hanıma gidiyordum ilk zamanlar ücret olarak fazla geliyordu o yüzden ömer beye geçtim. niye bıraktınız acaba sare hanımı özel değilse
Zekraa19_ Binnurr1 ömer bey çağırdığı hastaları alıyor diye duymuştum bakalım çarşamba günü şansımı deneyeceğim
K11 Zekraa19_ Ömer bey size bakabilir ama benim doktorum yok son haftalarında kime bulduysan ona geliceksin dedi hep doktorlar aslında doktorum vardı ama malesef son haftalar da herkes dolu olunca mecbur iki hafta da bir kime bulursam ona gidiyorum.
Zekraa19_ K11 son haftalarda düzenli takip istiyor doktorlar o yüzden pek değiştirmemek lazım kimdi ki sizin doktorunuz?
K11 Zekraa19_ ben değiştirmedim ki doktorumu şehir Hastanesi’ne almamışlar yaşı var diye Mehmet Bekir beyi sonra da doktorlar artık son haftaların doktor seçme lüksün yok gibi konuştular kime randevu buluyosan ona gel dediler bende mecbur bulduğum an aldım.
Suraaslan Bu ayın 29 Ağustos Perşembe günü aldım 2 gün sonra bu doktor randevum var ve çok iyi diyorlar bana kendisi şuan şehir hastanesi de