Busrace7 olcmeden olmmeye fark oluyor. Başka bir doktora da görünün isterseniz. Bana mesela doktorum oğlum için 4 kg doğar , doğarken omzu takılır kafası geniş kafası kolay çıkmaz falan dedi ama hamd olsun doğum anında bir sıkıntı olmadı . Kafası çıkınca bedeni de cup diye çıktı. 4020 Gr doğdu oğlum 53 cm. Doktorlar bazen yanılabiliyor. Sağlıklı olsun yeterki doğar Allah’ın izni ile