Cansukrl ryilmz ilk 3 ay boyatmadım sonra bir kez güvendiğim bir yerde bitkisel boya ile boyattım. daha sonra gratis ten bitkisel boya aldım kendim boyadım doktorum içinde kimsayal olmayan boya ile boya demişti öyle yapıyorum
nuzunismail ryilmz Ben ilk üç ay boyatmadım 5. Ayda kuaförüme organik boya yaptırdım sadece, doğuma kadar bir kere daha yaptırım.
Tugraseda ryilmz doktorum bana izin verdi zaten kendi dip rengim üzerne paket atılarak ombre yapılıyo. Koku için maske kullanırım kuaförümdende rica ederm beni cam kenarından hava aldırarak boyar. Ama işte doktor kabul etsede kuaförüm kabul etmedi, biraz daha bekle saçın boyaya hazır değil dedi bekliyorum belkide doğuma yakın boyar eylülde doğurucam
Elenora ryilmz ben 21 haftalık hamileyim doktora sordum bitkisel boya yapabilirsin sorun yok dedi açıcı da uzun ve kokulu işlem olduğu için genelde önermiyoruz ama bebeğe bir zararı yok dedi açık havada boyama işlemi yapabilirsin demişti ama sizin biraz erken gebeliğiniz biraz dah bekleyin 8 hafta erken daha
Karaca61 ryilmz 3 ayını doldurduktN sonra bitkisel boyayla boyayabilirsin yani benim doktorum izin vermişti şuan 30 haftalığım 3 kere fln boyadım bişi olmuyo sen bi doktoruna danış tabi yinede 🙏🏻😌
Zeyneparsln ryilmz Açıcı yani sarı yasak bi tek. Ben üç kez dip boyası yaptırdım bu hafta da yaptırcam 36. Haftadayım
NisaSaglam1 ryilmz Kınayı tavsiye edebilirim bende yaptım hemde iki kere hic bir zararı olmadi aksine güçlendi
Aylasss97 Ben 10 haftalığa gitince boyatcam amonyaksız inoa boya ile kendi diplerim beyaz çok var ve doğum günüm var , kendimi kötü hissediyorum , herkes 3 ay bekle diyor ama 3 aya girmeden boyatıcam yağlı bazlı bir boya amonyaksız
Kayalimerve ryilmz bende sordum 11+5te kesinlikle boya yaomiyoruz dedi.kina yaomayi dusunuyorum dedim nornal kinaya olur dedi.
Kayalimerve ryilmz aa her doktor farkli ozaman canim.boyaya izin vermedi bana.dogal boyada katkili dedi🥺