ryilmz hanımlar saçlarım çok kötü durumda boya istiyorum diye bağırıyor resmen 8 haftalık hamileyim hamilelik sürecinde saçını boyatan oldu mu
muziceanne_ ryilmz bende geçen indirimde diye alayım dedim sonra kendi kendime dur kız dedim hamilesin vazgeçtim bende burda durayım acaba varmı yaptıran
Beyazeller ryilmz Ben boyamadım çocuğum için . Bence çok istiyorsanız Hint kınası falan yakın en azından kimyasal içermiyor 👍🏻
yagmurveyerdeniz ryilmz ilk 3 ay geçsin sonra diplere çok değdirmeden boya yapılabilirmiş kendi doktorum böyle söylemişti. ama oreal falan değil. sadece boya, o da bitkisel bazlı olursa daha iyi ve 15-20 dk bekletmeli
NisaSaglam1 ryilmz Kınayı tavsiye edebilirim bende yaptım hemde iki kere hic bir zararı olmadi aksine güçlendi
minikoannesi123 ryilmz daha çok küçük bence şimdilik bekleyin. Benim doktorum 5. Ay bittikten sonra müsade etmişti. Kendi doktorunuza danışın siz de
ryilmz minikoannesi123 evet daha çok küçük boya yaparsam da doktora danışırım ne zaman uygun görürse o zaman boyarım galiba
yagmurveyerdeniz ryilmz ben 4.ayımda jeans color ile boyamıştım 6.ayımda yine jeans color. 7.ayda da normal boya ile 20 dk beklettim. 2 hafta sonra yine boyatacağım çünkü kardeşimin düğünü var. amonyaksız, bitkisel boya olursa ve diplere değmezse bence de sorun yok ya içim rahat
ryilmz Beyazeller hiç bilmiyorum vallahi öyle dediler sadece bana normalde de kına seven biriyim aslında
Cimcat ryilmz doktorum 3. Aydan sonra saçını boyatabilirsin dedi bana bence bekleyin daha çok yeni gebeliğiniz 🙏🏼
yagmurveyerdeniz biz şimdi 3 ay 5 ay falan diyoruz ama sizin vücut tipiniz, hassasiyetleriniz, gebelik durumunuz, kan değerleriniz farklı olabilir. muhakkak 3 ay bekleyin sonra da doktorunuza danışarak bir karar verin
MelikeYavuz ryilmz Ben boyatmıştım ilk hamileliğimde ama organik boyalardan kullanmıştı kuaförüm de larda bu şekilde öneriyor ve uzun süreli işlem önermiyor
edkrcy ryilmz En iyisi doktorunuza danışın dipten uygulama önerilmiyor sadece diye biliyorum ama en iyi bilgiyi doktorunuz verecektir 🌸