Eftelyaatasoy 39+3 doguma son 4 diyor gecen akşam cok agrım oldu gittim acile Bi parmak acıklık düzensiz sancı yatış verelim takip edelim dedi ama ben imza atıp evime geldim hastanede kıvranmaktansa evimde rahat etmek daha iyiydi 2 gün önce nişanım geldi karnımda agrılar oluyor belim de de aynı şekilde 2 de randevumuz var acıklık ne durumda sancı ne durumda bilemiyorum bekliyoruz