dh160 açılma olması için konduğu için ben sancım varken ama açılmam yokken koydum ama mesela siz doğuma gidiyorsunuz belli yani doğum olduğu atabilirsiniz ama doğumdan sonra çıkması gerektiği için birine emanet edin bence ben kendim koydum amaaile binasındayim çıkar dersem herkes çıkarabilir