Ecem4545 ilk ayağa kalkış hakkında burda öyle yorumlar okudum ki kafamda şimşekler çakıyodu. Ben ayaklarım daha uyuşukken geçsin bir an önce yürümek istiyorum dedim. Hemşirem gelince beni odada yürütmek istediğini söyledi bende odanın bana yetmeyeceğini hastane koridorunda büyük alanda yürümek istediğimi söyledim. İlk ayağa kalkış kesinlikle zor değil iki elinizle zaten sizden rahminizi desteklemenizi öyle kalkmanızı istiyorlar. Bu sayede hem rahim aşağıya baskı yapmıyo hem dikişler yanmıyo. Herşey kafada bitiyo ben kesinlikle yürümek istiyorum deyip yürümeseydim bu kadar çabuk atlatamazdım. Dün ameliyat oldum bugün ikinci günüm bebeğime kendim bakıp ev işlerimi halledebiliyorum