Hanımlar pazartesi kontrole gideceğim ve 28+3 haftalık oluyroum. Normalde kendi aracımızla gidiyorduk tüm kontrollere bu kez eşimin iş durumu ile alakalı yalnız gitmek zorundayım ve belediye otobüsü ile gideceğim. Yaklaşık 45-50 dk falan sürecek. Otobüslerin nasıl gittini herkes biliyor 😤 bebeğimi biraz aşağıda hissediyorum bi sıkıntı olur mu sizce 😞