Gunes_mom Bilkent şehir hastanesinde doğum yaptım 2020 yılında.Şimdi yine hamileyim 33 haftalığım yine Bilkent şehir hastanesinde doğum yapıcam tavsiye ederim.Odalar tertemiz ve sürekli temizleniyor.Doktorlar,hemşireler,ebeler,bakıcılar hepsi çok ilgili.Ben memnun kalmıştım özelden hiçbir farkı yok.Necati hocaya da daimi gittiğim doktordur.Naif,ilgili,takip eden bir doktor.Gitmek isterseniz tavsiye ederim ama yine de size kalmış bir düşünce.