Busraaa1014 kılcal damara denk gelmiş olabilir ben de bazen vurunca iğneyi kanadığı ya da nokta gibi morardığı oluyo ya da iğneyi yaptıktan sonra ovaladıysa o da morartıyor. Koldan hiç vurulmadım hep göbekten kendim vurdum iğne dik ve çok yavaş vererek yapıyorum bi sorun yaşamıyorum