nisamom_ aynıyız bende 13 Mayıs’ta oldum bende bugün yaptım 10 gün var daha erken gebelik testinde sanki çok silik bir çizgi gördüm ama emin değilim adet günümü bekleyip tekrardan yapacağım kasık ağrılarım çok ve akıntım da dünden beri çok oluyir bakalım kısmet