nisamom_ canm bende cocuk istiyorum daha adetim vardı böyle 10 gün yaptım direk kırmızı çizgi çıktı erken gebelik testi almama rağmen çıkmadı ben bebek yok diye tabi bir sürü temizlik yaptım bol bol domestos ile oynadım adetim 1 gün geçti zaten son zamanlarda 2-3 geç oluyordum evde test vardı akşam üstüydu sanki birden içime doğmuş gibi kalbimde yine bi yapayım dedim yaptım ilk böyle baya silk çıktı sonradan kızardı şimdi 9 haftalığına çok şükür