Bsryklmz ben derya burkankulu na gitmistim tavsiye uzerine ama suan 6 ayligiz yüzünü 1(bir) kere gordum 😂 bu sirada 5 farkli doktora girdim hic biri ne bebegi gosterdi ne iyi kotu dedi en memnun kaldigim Sinan Karadeniz di hepsinden farkliydi anlata anlata bakri sonraki randevularimi ona alayim dedim ama doktor kadar hastane de önemli geri kalan ekip muhtemelen isinden nefret ediyo yani bu kadar olmaz dedirtti kan alan hemsiresinden danismadakilere kadar herkes bi bikkinlik icinde gebe okuluna gittim baktim hicbiri orda dogum yapmayacak yapanlardan duydugum dogum hikayelerinden sonra da baska hastaneye gecis yaptim memnun kalanlar nasil kaliyor aklim almadi ben bastan beri özele de gittim oraya her gittigimde cikisinda ozele gittim yoksa ne bi aciklama ne bi goruntu doktorun yanina 6 sar 6 sar aldilar bi kac defasinda cinsiyet sormak bile yasak taramaya gonderen doktor hazirlanma burda bakmiyoruz dedi gonderdi orda da ozeldeki muaynemden daha kisa suren bi surede ayrintilisi cekildi agzimi bile actirmadi yapan doktor yani hic doktor hastane gormesek demekki boyle oluyomus dicem ama hic oyle degilmis digerleri de devlet hastanesi ama muamele cok guzel oranin politikalari beni yildirdi KESINLIKLE BANA DENK GELENLERDEN BAHSETTIM KOTULEME AMACIYLA YAZMADIM INANIN GENEL DURUM BU