Eylempyrz Merhaba Bingöl e tayinimiz çıktı, doğumumu orada yapacağım Eylül ayında. Bingölde veya yakın çevre illerde önerdiğiniz doktor hastane klinik varsa yazabilir misiniz
Ays1803 Eylempyrz burda genel de herkes ya Diyarbakır Erzurum Elazığ gibi yakın illere gidiyor özel hastane var fakat çok teferruatlı değil doktordan memnun olanlar var ama hastane özel gibi değil
poncikveannesii Eylempyrz Ndbdndmdm Özelde Engin bey var ona gidin bingöllüm ama şu an Bingöl’de değilim doğumumu Bingöl özel Hastanesi’nde yaptıım doktorum farklıydı o doktor gitti Engin bey daha iyi bingölğn yarısından fazlasını o doğurttu
Ndbdndmdm Eylempyrz merhaba yeni mi tayin oldunuz acaba yakın zamanda bizde Bingöl’e gideceğiz bende doktor arayışındayım
Ndbdndmdm Eylempyrz aynen bizimde daha net değil neresi olduğu tercihler bugün açılmış hakkımızda hayırlısı olsun inşallah
Aysedgl Ndbdndmdm bizde konyadayız tayinimiz çıktı yeni kiralık ev hicc yok bingölde farkettiniz mi nasıl olacak bilmiyorum bende hamileyim
Eylempyrz Aysedgl bizim daha ilçe belli olmadı gerçekten kafamda binlerce soru var nasıl olacak nasıl bitecek evdir hastanedir hepsi birbirine girdi ama stres yapmamamız lazım aslında bebislerimiz için 🥹 bide ev olarak belki online da çok yoktur diye umuyorum oraya gidince inşallah bulunur🙏
Ndbdndmdm Aysedgl ay evet ya bizde baktık ama ilan yok hiç. Yerlerde belli olmadı hâlâ bende çok stresliyim nasıl olacak diye eşyaları topladık bekliyoruz öyle. Ev götürülemez bir yer olmasın diye dua ediyorum öyle bir ihtimalde varmış
Aysedgl Eylempyrz Eylempyrz bende oyle umuyorum hakkimizda hayirlisi olsun doktorum düsük riskli bir rapor verdi ama dilekce yazacagiz bakalim ne olacak
Pati23 Bingöldeyim şükür gidiyorum çok şükür gidiyorum burası çocuklu hamile olan için cidden çok zor
Aysedgl Pati23 ayy korkutmayın benii evet bingöl esim karakolda polis napacagiz bilmiyorum dusuk tehlikesi iceren raporum var bakalim geciktirebilecekmiyiz
Pati23 Aysedgl Aysedgl aşkım polis se zaten merkez olur bence merkezde özele gidiyorum şuan engin bey iyi fena değil çok pahalı da değil devlet beter sadece çocuk doğduktan sonra kolay hamilelik kontrolleri zor sadece burda
Aysedgl Pati23 engin beyin şuanki kontrol ucreti nedir bir de dogum ucreti ne kadar bende gelince ona gideyim madem cok saolun bu arada