Eda_11 BurcuArya35 yok hiç bir test yaptırmak istemedim. Rabbimden gelen herşeye razıyım diye. Şuan benim korkumda öyle birşey varsa onların bakımı daha fazla sorumluluk gerektiriyor. Yetebilirmiyim iyi bir şekilde bakabilirmiyim acaba ya bakamazsam korkusu
Mummumlilo Benim kızımın kalbinde parlak odak var diğer tüm testler normal hiç kafama takmıyorum kızımın sağlıklı olduğuna inanıyorum 😇
Eda_11 Mummumlilo inşallah sağlıklıdır. Rabbim hiç birimizi korktugumuza ugratmasin insallah 🤲 meleklerimizi sağlıkla kucağımiza alırız inşallah 🤲
BurcuArya35 Eda_11 korkarak aylar geçmez tatlim o nedenle yaptirsan rahat ederdin belki hicbirsey yok boşu boşuna stres yüklüyorsun bebeğine umarım sağlıkla kucağına alırsın