Merhaba kizlar. 31+1 haftallik hamileyim. Allah’ın izniyle bir kızım olucak. Gün yaklaştıkca hem heyecan hem korku iyice artıyor. Size birşey danışmak istiyorum. Bebeğimin ense kalınlığı normal. 2li tarama testimde down sendromu düşük riskli dediler 400 /1 dediler. 3 lu tarama testim temiz çıktı detaylı ultrasonda hiç bir problem yok. Rutin kontrollerdede bir sakınca yok gelişimi herşeyi çok güzel. Ama o ikili testte bana down sendromlu olma ihtimali var dendiği için hala icim içimi yiyor korkuyorum. Aynı durumu yaşayan hamişler var mı acaba ?