Lilaalya ayy yerim ya bilirim valla o kadar zor oluyo ki herkesten iyi bişi duymak istiyosun ♥️ perinatoloğa git istersn bi baksınlar için rahatlasın. Ha bu arada bi grupta arkadaş ikilisi iyi çıkmış ultrasonda o kadar kötü şeyler çıkmıştı ki yok böbreği büyümüş yok bağırsağı parlak kalbi delik beyninin iki tarafında kist var ayy kız mahfoldu amniyosentez yaptıdı yeminle onunla gün saydım o kadar üzüldüm ki😔 sonuç mu çok şükür temiz 😊 o yüzden hiiiiiiiiç takılma bişeylere sonra kisti kayboldu falan iyi bebek inşallaj alışveriş yapıyo annesi 😂