peri5860 runkli0606 Bunlara hep baktım evet ama işte arada kötü videolar yorumlar vs de denk geliyor endişe duyuyor insan
runkli0606 peri5860 herleyi kötüleyecek birileri mutlaka çıkıyor röntgende radyasyon var mesela ama kullandığımız telefon röntgenin 100 katı radyasyon veriyor ama napıyoruz akşama kadar elimizde karnımızın dibinde
runkli0606 peri5860 için rahat olsun kağan hoca çok ünlü ve tecrübeli bir jinekologdur. Aklına takılan ne okursa youtubedanda aç izle çok videosu var gönlünü ferah tut
Zehross03 Deryaa00 ilk zamanlar her hafta hatta haftada 2 bile gittiğim oldu şuanda 2 haftada bir gidiyorum hala 22 haftalığız bende baya araştırdım hiçbir zararı olduğunu düşünmüyorum yiyip içtiğimiz katkılı şeylerden daha zararsızdır bence
Euain Ben de özele gidiyorum. Biz bebeği 4+3 te gördük, sonra 6+4 te kalp atışını gösterdi doktorum. O zamandan beri hep ayda bir gittim. Şuan 15+2 yim. Belli bir zamana kadar ayda 1 çağıracakmış. Riskli gebeliklerde daha sık çağırıyorlar genelde.
Onbeskasim Nazalex inşallah bir sorun olmaz canm. ama ben detaylıya iki defa girdim bir ay aralikla bebeğim kucuktu daha detayli ultrason zamanında . Ordaki doktor eşimin kuzeniydi. bir ay sonra tekrar gel bakarım demişti ve bende gitmiştim ilkinde sorun görmedi şükür ikincisinde de sorun görmedi çok şükür bebek küçük diye ilkinde pek belli olmaz demişti biraz büyüsün bakalim dedi öylede yaptık. İyi dusunelim iyi olsun allahim korusun bebeklerimizi melek onlar 🙏🏻😍
Zzeyynep04 Deryaa00 başlarda üç haftada bir di şimdi 32 haftalık oldum ondan önceki aylarda bir ay sonra diyordu şimdi iki hafta sonra nst için gidicem.