Bizde 4 haftalıkken öğrendik. 7.haftada gittim. kalp atışı ve kese göründü . Sonra 2 haftada bir gitttim.12.haftam dan sonra 1 ay bekledim gittim . 16 olduk cinsiyet kesinleşir diye düşündüm,kesinlesmisti de zaten coksukur. 16 dan sonra 21 de gittim . 23 de gittim ayrıntılı ultrason a girdim. Şeker testi ikili üçlü dörtlü testlerin hiç birini yaptırmadım. Şuan. 29 haftalığızzz ve haftaya gitmeyi planlıyorum. Kafama göre gidiyorum açıkçası çünkü doktorum çok güzel konuşuyor herşeyin yolunda gittiğini söylüyor çok şükür vitaminlerimi falan da kullanıyorum hep gelmene gerek yok diyor. 32den sonra 2 hafta da bir cagiricam zaten demişti o günü bekliyorum. 🥰 Şuan kızımın kilosu da 1 kg 300 gram. ♥️🙏🏻