İdrar tahlilinde lökosit çok yüksek çıkıyordu hep antibiyotik kullandım tekrar tahlil verdim yine yüksek yine kullandım tekrar verdim yine yüksek doktora kültür yapalım dedi ve sonuç bakteri ureme yok lökosit 1-2 çıkmış boşa mı ictim şimdi bir zararı olur mu?