zeynozey -Gr- kişiden kişiye değişiyor canım, sezeryansan doktoruna söyle bekletmez, normalse sancı ve su gelene kadar evde bekle kiminde 1 hafta sonra geliyor kiminde 3 gün sonra. Nişan doğumun habercisi sadece korkma ☺️☺️💓
nurgulakdas27 -Gr- Canım benim bir hafta sonra doğumum oldu nişanım geldiğinde. Suyum geldi bir hafta sonrası öyle gitmiştim :)
Gamzefarukk -Gr- canım hiç riske atma bende 36+5 deyim doktorum nışanın gelirse 1 saniye bekleme hemen gel dedi riske atma kesinlikle doktor bi görsün
zeynozey -Gr- sancıların başlarsada küçük küçük ılık suyla duş almak aklında olsun, rahatlatır 💓 Allah sağlıkla kavuştursun🌸
Hernasipvaktineesirdir -Gr- canım bi arkadasımın 32 de nişanı geldi 37 de dogumu oldu. Bazısınında hemen olabiliyor tabi. Sen stres yapma doğum başladı diye bişey yok henüz.
zeynozey -Gr- ilk gebeliğimde 1 kere büyük şekliyle geldi bende parça parça değildi, nasıl bişey nişan olduğuna emin misin?
-Gr- nurgulakdas27 biraz su gibi akintim var ama bende mantar var ondanmi yoksa sumu anlamam imkansiz
-Gr- zeynozey valla ilk hamileligim ama anlatilan gibi sarı kahve akıntı şeklinde geliyor bende başka birşey olamaz diye dusundum
zeynozey -Gr- bak ne yap biliyor musun, wc ye git idrarını yap, sonra iç çamaşırına peçete koy, ve ıkın eğer peçeten ıslanıyorsa suyun gelmeye başlamıştır ve hastahneye gidip test yaptır geliyo mu diye.. nişan su gibi değil sümüksü bi yapı çünkü
nurgulakdas27 -Gr- Bende de olmuştu. Alttan muayene ettiler. Suyum gelmemiş ama rahim de yumuşama varmış. Yani doğum yaklaşıyor demek dedi
nurgulakdas27 -Gr- Bende de bu gebeliğim de su geldi sandım. Doktora gittim. Su değil akıntı dedi. Rahim ağzın yumuşadığı için su gibi akıntın gelmesi normal dedi
zeynozey -Gr- hee böyleyse suyun değildir. Google a doğum nişan yaz bir kaç örnek var benzetebilirsin
-Gr- zeynozey doktoruma ulasir ulasmaz gidicem hem ona baktiircam hem gelen neyse baksin sezaryan icin gun almistim 14 une ama bole giderse beklemyck
zeynozey -Gr- hee sezeryansa nişansa beklemeyebilir, ilkinde 37+2 de nişanım geldi, 37+4 te doğuma gittim🥲 nişan geldi diyince beklemeyelim dedi,