zge13 Aysukuzey06 benim de olmuştu bir ara ama sulu akıntı diyip eve gönderdiler müdahale etmiyorlar genelde çok geçmiş olsun tabi bizim içimizde her an bir kuşku kalıyor ama sistem çöküşte sanırım ne diyebilirim 🤗