Mayse hastaneye gittigimde aktif bir su gelmedigi icin suyun gelmemis dediler nst de düzenli sancim cikti 1 cm açılman var dedi eve geri gönderdi lekelenme kanama fiskirir tarzi su gelirse gel gelmezse haftasonu gel aciklik ne durumda bakalim dediler. Hafif bel agrilarim basladi bu zamana kadar nisanim gelmemisti ama doktor alttan muayene ettikten sonra eve geldim bir sure sonra nisanimda geldi bakalim hayirlisi olsun ☺ beklemedeyim