Emire01 Ozlem_1997 ben 9+1 oldum. Valla mide bulantısı oluyor bende. Onun dışında bugün biraz sancı vardı karnımda sanırım normaldeki adet günlerimiz geldiğinde yine sancı olurmuş öyle araştırdım. Bnmde öyle günler. Ağır iş yapmamaya dikkat ediyorum fırsatım oldukça dinlemiyorum. Ayakta uzun süre iş yapmıyorum. Bebiş yelekleri bu ara dikkatimi çekiyor onlardan örüyorum bol bol. Rabbim hepimize sağ sağlim kucağımıza almayı nasip etsin inşallah 🤲
Belginylmz Ozlem_1997 9+1 haftalık hamileyim mide bulantim felan hiç olmadı ilk baskarda halsizlik uyku yaptı şuan oda yok şuan hamile deqilmiaim gibi
hopefortomorrows Ozlem_1997 9+3 haftalık hamileyim. Sabah işe gelirken ayaklarım geri geri gidiyor. Kalabalık bir okulda çalışıyorum koku ses deli ediyor beni. Neyse tatile çok bir şey kalmadı. Bulantım fazla benim de ama çok şükür meyve yoğurt benzeri besleyici şeyler yiyebiliyorum. 4. haftadan beri bulantım var. Evde bir aydan fazladır yemek pişmiyor ama çok şükür eşim dert etmiyor bu durumu. Bir şekilde geçiyor yani. Biran önce ilk trimester bitsin de hamileliğin keyifli günleri gelsin diye bekliyorum
Ozlem_1997 Emire01 bende 9+2 yim . Benimde kasıklarıma kramp giriyo ara ara midem bulanıyor ve başım dönüyor progestron kullanıyorum düşmesin diye lekelenmem olmuştu o yüzden . Ağır iş yapmamaya dikkat ediyorum olduğu kadar . Nasıl besleniyorsun peki fikir olur en azından .
Emire01 Ozlem_1997 dikkat et canım geçer olabilir lekelenme bu dönemde. Benim ikinci gebeliğim. İlki geçen yıl bu zamanlardı 9 haftalıkken kalp atışları durmuştu. Su an şükür elhamdülillah herşey Yolunda. Tek sıkıntım şeker rahatsızlığım çıktı. Gebelik şekeri değil normal şeker hastası olduğumu öğrendim. 1 hafta oldu öğrenelim. Diyetisyene yönlendirildim diyetisyen dahilye ve kadın doğum 3 lü takip ile ilerleyecez Allah izin verirse. Diyet şeklinde besleniyorm. Bebeğim için böylesi zaten daha sağlıklı. Sabahları 1 haşlanmış yumurta 2 kibrit kutusu kadar peynir,5 zeytin salatalık domates şekersiz çay.ve 75 gram kepekli ya da çavdar ekmeği yiyorum, ara öğünlerde meyve ve süt yoğurt eşliğinde geçiyor. Sebze yemeği 8 kaşık yağsız susuz yeridnen Her sebze yemeğinin yanına 60 gram et tavuk ya da balık önerdi doktorum. Onun dışında bir kase salata. Buna ek olarak ben ceviz ve süt ile günü kapatıyorum 9 da bitmiş oluyor yeme içme işim. Sıkıntı oluyor biraz hamile olunca diyet 9 dan sonra illaki acikiorum. Ama herşey bebeklerimiz için sağ sağlim kucağımıza alalım da onlar için değer herşeye
Ozlem_1997 Secda öyle yapıyorum artık çok kötüydüm gerçekten herkes sağlıkla bebeğini kucağına alsın 🙏
nursanyildiz Belginylmz bence sus maşallah de bazıları çok rahat geçiriyor mide bulantı özellikle kusma iğrenç 10 haftalık hamileyim her sabah kusmayla uyaniyorum
Belginylmz Ozlem_1997 Pazartesi randewum War ama cinsiyet için bişi demedi erken ama 13 15 de belli olur
Sevdayaz Tam 9 haftalık hamileyim. Mide bulantısı ve halsizlik çok fazla iştahsızlık da var. İnşallah biran önce rahatlarım diye dua ediyorum sürekli🌸
Ozlem_1997 Sevdayaz inşallah canım geçecek bu günleri çok Arıcaz herkes öyle diyor ☺️ Koliksiz olsun tüm bebeklerimiz 🫶🏻
Kubra0777_ İkinci hamıllegım 8 ay önce doğum yapmıştım 10+2 gün olduk sezaryen olan yerlerim çok fazla agrıyo bırde ıkı saat aç kalayım hemen elım ayağım tıtremye başlıyor mıde bulantım cok az çok şükür böyle bizimkide 😋 13 gun sonra cınsıyet ogrenıcez 🥹
Ozlem_1997 Emire01 çok geçmiş olsun sürekli dikkat etmek gerçekten zor olmalı normal hayatta bile diyet yapamıyorum sürekli bozuyordum tebrik ederim gerçekten . Sağlıkla kucağınıza alın inşallah. Annelik daha karnındayken başlıyo çok kutsal bir durum 🌸
Ozlem_1997 hopefortomorrows geçecek bu bulantılar inşallah en kısa zamanda . Yemek yapamamak çok zor oluyo şanslısınız o zaman yemek yapanınız varsa bir tane kızım var dinlenemiyorum uyuyamıyorum hep halsisizlik oluyo bu yüzden sağlıkla doğar bebeklerimiz inşallah cinsiyetlerini az kaldı öğrenicez 🥰
hopefortomorrows Ozlem_1997 yemek yapan da yok ne yazık ki. Ben zaten yemiyorum eşim de sandviç, tost yapıyor bazen. Genellikle dışardan söylüyor. Uzun yıllar tek bekar yaşamış çok dert etmiyor durumu. Valla Allah yardımcınız olsun. Mesela ben ilk hamileliğim böyle zor geçti diye 2.çocuk düşünemiyorum. Çünkü eşim kendine bakar ama çocuğa bakamaz 😅 İnşallah sağlıklı bir şekilde kucağımıza alırız. Huzurla biter bu günler
Aleynagunal Ozlem_1997 malesef 2 li test için başka hastaneye gittim doktor biraz deli çıktı kalp atışını bile dinletmedi ultrason kağıdı da vermedi onun için 9 unda kendi doktoruma gidiyorum orda sorucam belli olup olmadığını
Sevdayaz Ozlem_1997 benim ikinci hamileliğim oğlumda da 4 ay mide bulantısı çektim. Tabi ki doğduğu zaman hepsi unutulacak ama zaman az daha hızlı geçse iyi olur valla😂 4 aydan sonrası çok iyi geçiyor insan özlüyor karnında ki zamanı. Benim oğlum da kolikti üatelik inşallah bu sakin olur😂
Emire01 Ozlem_1997 çok tşk ediyorum evet çok zorlanıyorum canımın çektiği şeyleri bebeğim için yiyemiyorum maalesef. İnşallah bu süreç kolay atlatırm. Annelik çok çok kutsal. İnşallah hayırlı evlat olsunlar yeter.Rabbim hepimize bebeklerimizi sağlıkla kucağımıza almayı nasip etsin inşallah 🤲
Ozlem_1997 hopefortomorrows amin canım inşallah. Dışarıdan yemek yasak demiş arkadaşımda hamile bende yiyorum haftada 1 ama bilemedim 🤷♀️
Emire01 Ozlem_1997 ben ilk zamanlarda yemiştim bir sorun olmadı. Ama şu an şekerim var diye yiyemiyorum maalesef. Mesela en basiti bir döner bile yesem farkedyor ekmeği içindeki sosu. Mümkün mertebe evde kendiniz yiyin. Ben de yemek yapmama konusunda sıkıntı çekiyorum. Sağolsun eşim yardımcı bu konuda. Maske takıp öyle giriyorum mutfağa.
hopefortomorrows Ozlem_1997 ben zaten dışardan geleni de yiyemiyorum ki eşim kendisi için söylüyor. Çay, kahve, salçalı yağlı her şey, tatlıların hepsinden tiksindim. Sadece meyve, peynir ekmek, domates, yoğurt falan yiyebiliyorum.